Pokud máte v úmyslu navštívit České Švýcarsko nebo Lužické hory a hledáte příjemný nocleh, můžete vyzkoušet náše ubytování Goliáš. Zavolejte nám nebo si rovnou zadejte rezervaci prostřednictvím formuláře na této stránce. Obratem Vám odpovíme.
+420 739 722 330
Dotazy e-mailem: info@ubytovani-golias.cz
Všeobecné obchodní a storno podmínky Ubytování Goliáš upravují vzájemný smluvní vztah mezi provozovatelem ubytování:
Tomášem Srbou, Pražská 267/30, 407 46 Krásná Lípa, IČ: 69282811, DIČ: CZ8005152397
a zájemcem o ubytování / objednatelem (dále jen klient) - fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt jako objednatel objednává.
I. OBJEDNÁVKA POBYTU - VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU
Klient si objednává služby v ubytovacím zařízení písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci, kterou podává ubytovacímu zařízení poštou, elektronickou poštou, přes rezervační rozhraní na internetových stránkách www.ubytovani-golias.cz nebo osobně. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou: jméno a příjmení klienta, kontakt (telefon, e-mail), v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ, termín čerpání služeb.
Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije ubytovací zařízení pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovacím zařízením a klientem. Předané osobní údaje budou zpracovány v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) a čl. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímto dokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci vzniká mezi klientem a ubytovacím zařízením smluvní vztah. Ubytovací zařízení se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit ubytovacímu zařízení smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce nebo požadavku na rezervaci, kterou klient podal a ubytovací zařízení potvrdilo.
II. CENY, ZPŮSOB ÚHRADY ZÁLOHY, STORNO PODMÍNKY A DOPLATEK CELKOVÉ CENY
Ceny uvedené v ceníku služeb zahrnují DPH dle zákona 235/2004 Sb. Zákon o dani z přidané hodnoty.
Klient v případě volné kapacity ubytovacÍho zařízení obdrží po provedení rezervace pobytu potvrzení rezervace, jehož součástí je mimo jiné výpočet celkové ceny objednaných služeb, rekapitulace termínu a cena doplňkových služeb. Uhrazením zálohy (ve výši ceny první noci, u rezervací skupin je záloha stanoven individuálně) vzniká klientovi nárok na rezervaci objednaných služeb. Po jejím uhrazení klient obdrží emailem potvrzení o zaplacení zálohy.
Záloha je vratná v celkové výši v případě zrušení rezervace nejpozději 7 dní včetně před sjednaným termínem ubytování v ubytovacím zařízení. V případě zrušení rezervace do 7 dnů před sjednaným termínem je záloha celá nevratná.
V případě, že host předloží svou platební kartu jako garanci, má ubytovatel právo strhnout hostovi případné strono poplatky za neuskutečněný pobyt ve výši 100% ceny první noci. Toto platí i v případě uskutečnění rezervace prostřednictvím rezervačních portálů. Ubytovatel má právo účtovat hostovi storno poplatky/nevrátit uhrazenou zálohu v případě, že se host k pobytu bez omluvy nedostaví.
Pokud host změní/zkrátí termín ubytování během svého pobytu, ubytovatel není povinen vrátit poměrnou část úhrady za noci, které host v uybtovacím zařízení již nepřenocoval.
Doplatek ceny ubytování včetně úhrady doplňkových služeb je hrazen v den příjezdu klienta do ubytovacího zařízení. Platbu je možné provést hotově nebo platební kartou.
III. ODPOVĚDNOST
Při porušení povinností dle všeobecných podmínek - např. uvedení nepravdivých informací v objednávce (počet osob, domácích zvířat apod.) může být pronajímatelem na místě požadována finanční kompenzace, případně, nedojde-li k dohodě o finanční kompenzaci, je pronajímatel oprávněn k okamžitému ukončení poskytovaných služeb všem osobám, které jsou přítomny v objektu Ubytování Goliáš společně se zájemcem. V případě opakovaného nebo hrubého porušení povinností daných obecně závaznými právními předpisy (např. poškozování cizího majetku, hrubé narušování nočního klidu) je pronajímatel oprávněn ukončit poskytování služeb klientovi a osob, které jsou společně s klientem přítomny v ubytovacím zařízení.
IV. PROVOZNÍ ŘÁD PENZIONU GOLIÁŠ
1. V ubytovacím zařízení bude host (včetně všech spolucestujícíh osob) ubytován až po předložení platného občanského průkazu, cestovního pasu nebo jiného dokladu totožnosti. Po zaznamenání údajů budou hostovi předány klíče od pokoje a hlavních vchodových dveří.
2. Příjezd do Ubytování Goliáš je možný od 16:00 hodin do 20:00 hodin, pokud není předem domluveno jinak.
3. Za ubytování a služby s ním spojené je host povinen zaplatit předem sjednanou částku ihned při příjezdu do ubytování, pokud se s ubytovatelem nedohodne jinak.
4. Při počátku ubytování přebírá host pokoj bez závad, případné závady je povinen neprodleně oznámit pracovníkovi. Pokud dojde k poškození pokoje nebo jiného zařízení penzionu, ať už z nedbalosti nebo úmyslně, je host povinen škodu nahradit.
5. Host má právo užívat prostory vyhrazené k ubytování a jiné prostory určené hostům. Při nástupu obdrží host klíč od pokoje/apartmánu. Host je povinen předejít ztrátě klíče, zabezpečit jej proti odcizení a vyvarovat se zapůjčení klíčů osobám, které nejsou v hotelu ubytovány.
6. Pokoj musí být vyklizen a klíče od uzamčeného pokoje předány na recepci v den ukončení pobytu nejpozději do 10:00, není-li sjednáno jinak. Nebudou-li klíče od vyklizeného pokoje řádně předány do 10:00, příp. ve sjednanou dobu, bude hostovi účtován poplatek za pozdní odjezd ve výši 500 Kč.
7. Ponechání cenností, peněz a dokladů na pokojích je jen na vlastní nebezpečí, za ztrátu provozovatel nezodpovídá.